myślę myślę
1397
BLOG

Nie będę glosować na Dude

myślę myślę Rozmaitości Obserwuj notkę 67

Emeryt poszukiwany

 

Na Komorowskiego zresztą też! Tak ogólnie, to żaden kandydat mi się nie podoba....chyba w ogóle nie pójdę głosować.

Z zainteresowaniem przysłuchuję się rozmowie dwóch emerytek.
-No co ty...kogoś trzeba wybrać.
E tam. Już dawno się powybierali, zamiast do urny wolę sobie do spa na Słowację. 
-Masz się dobrze, mój to tylko działka i zawsze działka. Czasem chciałoby się coś zmienić.
To zmień...najlepiej mojego...
-Nie o to chodzi. A swoją drogą z moim jest mi dobrze i tutaj zmian  lepiej nie. Chodzi że tak ogólnie to kiepsko. 
Komu kiepsko, temu kiepsko. Mnie zupełnie dobrze, nie narzekam.Chcę jechać tu, to jadę. Coś ciekawego zawsze przywiozę.Pooglądam, po podglądam jak inni żyją i dobrze mi z tym. Po co chciałabym chcieć coś zmieniać. Żyję! i niech tak zostanie. Bez zmian. Ty chyba też nie masz powodu do narzekań! Dzieci wychowane, wykształcone, za granicą siedzą...
-No tak...ale tęsknimy my, one zresztą też. Nie widzimy jak wnuki rosną. Chcieliby wrócić, tylko pracy dla nich nie ma.
Jak to nie ma. Jak się chce to się znajdzie. Mój syn jeździ tirami z towarem po całej Europie i całkiem dobrze zarabia. Dom już sobie buduje. Twój też by tak mógł gdyby chciał.
-Co ty? - z jego wykształceniem?
A tam to pracuje w swoim zawodzie?
-No nie, ale tam to co innego.
To zdecyduj w końcu. Forsa czy ambicje. One nie wyżywią.....
Siedzę cicho i smutek mnie ogarnia. Znam je i wiem że to dobre dziewczyny kiedyś były. Takie szare myszki. 
 
myślę
O mnie myślę

Taka sobie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości