myślę myślę
540
BLOG

Skromna kolacja

myślę myślę Społeczeństwo Obserwuj notkę 88

image

Biesiada na koszt podatnika.

 

Czy mnie to wkurza....

Odpowiedź prosta - TAK!
Wkurza mnie to bardzo bo i ja się do tej kolacji dokładam czy tego chcę czy nie. Panowie obżerają się na koszt każdego podatnika a nie tylko kasty kolesi której to interesów bronią.
Bezwstydni obżercy bez jakichkolwiek skrupułów.Sami sobie prawa nadają bo tak chcą i mają w nosie każdego Polaka który nie godzi się na lekceważenie przez "elitę" samo zachwyconych sobą. Moje dobro mają gdzieś. 
Chcieliśmy zmian a nie wrzasku tych którzy do tej pory żyli sobie bezkarnie na nasz koszt. 
Nie o moje interesy zabiegali ci panowie ale tylko o własne i podobnych sobie w państwach Unii. 
Robią wszystko żeby tylko prawdziwie wybrana władza nie mogła dbać o własne społeczeństwo.Jedyny kompromis to brak kompromisu, zostaje tylko straszenie, skarżenie, nasyłanie na rząd innych darmozjadów i nic nierobienie dla nas....mieszkańców naszej ojcowizny.
myślę
O mnie myślę

Taka sobie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo