myślę myślę
242
BLOG

Komentarz do notki "Czym w Polsce stał się hejt i dlaczego mu tak dobrze"

myślę myślę Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2
Przepraszam blogerów za brak odpowiedzi. Troli nie przepraszam.
Funkcja tworzenia działań protokołu Open Graph jest tymczasowo zablokowana do jutro o 15:46.
Dzisiaj

 Taką informację dostałam na facebooku i nie mam pojęcia co to znaczy. Na moje zapytanie - dlaczego, nie udzielono mi odpowiedzi.
Skierowałam też takie pytanie do pani Bogny Janke. Zero odpowiedzi.Jak widać, komuś taki temat nie przypadł do gustu. Konto na facebooku mam dłużej od tego na salonie. Do tej pory nie miałam żadnych kłopotów.Czy salon24 jest pod specjalnym nadzorem? Każdy kto chce pisać prawdę musi być ograniczany w swojej wypowiedzi? Administracja czy właściciele facebooka o tym decydują? Oto pytania jakie sobie zadaje.
myślę
O mnie myślę

Taka sobie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości